Att sätta fokus inför höstens träning...

 
 
 Gokväll på er!
 
Jag kan tänka mig att det är många med mig som började jobba efter semestern idag. Kanske är det många som dessutom ska kicka igång träningen igen, efter många veckors uppehåll?  Det bästa är såklart att försöka hålla igång litegrann hela sommaren, för att steget att börja igen inte ska bli så stort. Men jag vet såklart att långt ifrån alla gör så ;-) Och nu är det ju isåfall perfekt tillfälle att skapa nya hälsosamma vanor inför hösten. Tro mig, man behöver dem!
 
Jag själv var med på en av våra andra instruktörers pass idag, och körde 30 min bålstabilitet följt av lite tyngre styrka för överkroppen. Härligt! Även om jag har tränat mycket i sommar, så är det ändå skönt att vara tillbaka i sina vanliga lokaler och kunna härja fritt bland vikter och redskap. Varvat med härlig utomhusträning och löpning förstås!
 
Förra året var jag mitt upp i en tuff PT-satsning online med duktiga Milla. Då tränade jag inför Toughest och la mycket energi på att vara i toppform inför tävlingen. I toppform vill jag såklart gärna vara i höst också, men pga flera egna pass på jobbet, hinner jag inte dessutom köra så hård och målinriktad egenträning. Men att träna med PT några veckor är en enorm kick för motivationen, så det är definitivt ett tips till er som vill komma igång. Värt både tid och pengar! 
 
Vad tränar du i höst?
Postat av: Anonym

Det är ju mitt i sommaren nu, 26 grader så hösten tänker vi inte på nu 😉

2015-08-04 @ 12:07:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: