Att träna tillsammans med sitt barn...

 
 
Pauser då och då är viktigt när man tränar lite tuffare - särskilt när barn är med!
 
 
Har sagt det förr, men jag älskar backträning! Här gör jag indianhopp uppför backen :-)
 
 
 Hej igen!
 
Att jag älskar att träna är nog ingen nyhet för er som följer mig. Det är mitt jobb och det är mitt stora intresse. Och givetvis vill jag sprida träningsglädjen vidare till mina barn - att röra på sig regelbundet ger så oerhört mycket tillbaka! O har haft gympa 2 ggr/vecka under sina första skolår - fantastiskt bra, för jag vet många skolor som bara har det 1 ggr/vecka.
 
Jag försöker då och då ta med barnen på mina träningspass - ibland cyklar O med mig när jag springer, och häromdagen var han med mig ute och sprang i skogen. Jag lyssnade in honom och hans ork, och sedan körde vi lite fartlekar och olika övningar i backarna i skogen. Riktigt kul att kunna träna tillsammans med sitt barn - båda vinner på det!
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: