Black & White

 
 
Godmiddag på er!
 
Kikar in med en liten lunchhälsning till er denna soliga och varma tisdag. Har ni lyckan att kunna ligga på stranden idag kanske, eller jobbar och sliter ni inomhus som jag? Det känns ändå helt ok att vara på ett svalt kontor idag - men visst hoppas jag av hela mitt hjärta att jag får en ledig dag med vackert väder imorgon :-) Vi hörs ikväll!
 
Ha en fin dag!
Postat av: Anonym

Ska till Ge-Kås i morron☺Har inte varit där på ett par år.Kan du rekomenderade några "guldkorn"😉

Svar: Åh, inget jag kan komma på så här på rakt arm :-/ Har inte haft tid att vara ute i butiken så mycket sedan jag kom tillbaka från semestern. Men kolla gärna in "vår" blogg - den uppdateras ständigt med godbitar :-)
Nina - Glamourmamman

2015-08-04 @ 17:58:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: