Coffee & Bling Bling

 
 
Godmiddag på er!
 
Ännu en kopp kaffe har snart slunkit ner här på kontoret. Älskar att ha maskinen nära till hands! Inte för att drycken krävs för att hålla mig vaken - nej, jag är faktiskt förvånansvärt pigg dessa dagar, trots att jag går upp strax före 5. Inte något man direkt gjorde under semestern... Men kaffe är ju en av världens bästa drycker! Jag älskar allt från den första koppen på morgonen, den så här efter lunch, och till den man dricker framför tv:n på kvällen. Ja, många koppar på en dag blir det :-) Nu är jag redo för en eftermiddag fylld av möten. Ha en fortsatt fin dag, så hörs vi snart igen!
 
Kramar!
Postat av: JUNITJEJ

Snyggt blingbling!

2015-08-06 @ 19:11:41
URL: http://www.junitjejen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: