Drömmar om en WIC...

 
 
 
 
 
God förmiddag!
 
Vad hittar ni på denna lördag? I väntan på solen kör jag ett röj här hemma - sådant som blivit lidande efter många jobbdagar och fina eftermiddagar/kvällar. Och jag drabbas återigen en stark längtan efter en Walk in Closet... Egentligen är det galet att en klädtokig kvinna som jag inte har mer förvaringsmöjligheter. Just nu är det bara en salig röra...
 
Hade vi byggt nytt, hade jag definitivt sett till att skapa en WIC i närheten av sovrummet. Nu får man göra det bästa av situationen. Är lite sugen på att göra om ett av våra förråd till kläd/sko/accessoarförvaring - kanske ett projekt för hösten. Har ni tips på smarta lösningar då de vanliga garderoberna inte räcker till? Nej, att sluta shoppa är inget alternativ ;-)
 
Ha en fin dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: