En 9-årig prins...

 
 
Från en liten plutt på 3,7 kg - till en lång kille som snart växer om sin mamma
 
 
God förmiddag!
 
För exakt 9 år sedan hade jag precis genomgått en av mitt livs största och häftigaste utmaningar - jag hade fött mitt första barn. Jag var lycklig och hög på alla möjliga kroppsliga droger, och hade en liten kille på 3,7 kg på mitt bröst. Trots att det har gått så lång tid, blir jag fortfarande alldeles varm i kroppen när jag tänker på den upplevelsen (för er som vill läsa om det, så finns mina förlossningsberättelser i bloggen under rubriken "gravid"). Så coolt! 
 
Nu har den lilla plutten vuxit, och är idag en stor kille på över 140 cm. Fåfäng och modeintresserad (undrar vem han brås på, hihi), älskar att bada och cykla, är klok som en bok och snällast i världen. Idag fyller han hela 9 år som sagt! Vart tog dessa åren vägen?! Som förälder har man nästan svårt att minnas hur livet var innan barnen - när dom väl finns i ens liv, så är dom så självklara. Idag ska vi göra allt för att O´s födelsedag ska bli precis som han önskar sig.
 
Grattis min älskade prins ♥
Postat av: Petra

Stort grattis till 9-åringen. Kramar från Julia & Maja Petra & Ulrik

2015-08-21 @ 21:33:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: