En dag på Getterön...

 
 
Vackra 5:e vik på Getterön i Varberg - ett av våra favorittillhåll soliga sommardagar
 
 
Gokväll på er!
 
Vilken fantastisk sommardag vi har haft här i Halland idag - dryga 20 grader, soligt och bara svaga vindar. Vi åkte till 5:e vik på Getterön - badviken där vi ofta tillbringar vackra dagar på sommaren. I år har det av vädermässiga skäl dock blivit få strandbesök... Men idag njöt vi för fullt i flera timmar! Med grillat till middag kändes detta faktiskt som en riktig semesterdag, underbart! Nu taggar jag för ytterligare 2 arbetsdagar innan det är läge för stranden igen!
 
Solvarma kramar!
Postat av: Kamilla

På Getterön var jag några somrar som barn.
Jag minns det som vackert med många bad och mycket bus.

Ja visst är det lite trist att det blev så lite sommar i år. Jag hade verkligen behövt en riktig sommar.

Hoppas du får en fortsatt bra sommar.

Kram Kamilla

2015-08-06 @ 08:10:40
URL: http://kamillaskamera.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: