Endorfiner i högsommarvärme...

 
 
Gokväll på er!
 
Jösses, vilken högsommarvärme vi har fått! Älskar't! Var på jobbet redan vid halv 7 imorse (då var det dock bara 8 grader...), så jag kunde sluta lite tidigare. Snabbt hem och svida om till bikini - och sedan plums i poolen! Att sedan motivera sig till att dra på sig löparskorna i värmen, kan allt få vem som helst att tveka... Men jag hade bestämt mig, och då kan nästan ingenting stoppa mig :-) 7 svettiga och riktigt tunga kilometer blev det - men som vanligt ångrar man aldrig ett träningspass efteråt! Nu ska jag varva ner mina endorfiner med en film innan läggdags. Hörs imorrn!
 
Varma kramar!
Postat av: Camilla

Härliga sommar som äntligen kommit, lagom till min semester som började i måndags :)

2015-08-13 @ 20:35:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: