Sun is shining and so are you...

 
 
Gokväll vänner!
 
Ljuvliga sommar... Jag kan inte nog hylla dagar av sol och värme! Medan många tycker att våra olika årstider har sin charm (har vi förresten så olika årstider nuförtiden - är det oftast inte bara en grön och en grå höst...?), så skulle jag lätt kunna tillbringa varje dag med sol och 25 grader varmt. Så ja, jag njuter verkligen av dessa sensommardagar.
 
Jag kunde sluta redan innan lunch idag - tack och lov att det finns komp och flex ibland! Sedan stack vi till stranden och åt lunchen där istället. Dock blev vi nästan blästrade av all sand som blåste omkring, så efter ett par timmar intog vi soldäcket istället. Och där fortsatte vi att njuta av sol, bad och kylda drycker....Måtte detta fortsätta hela helgen!
 
Solvarma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: