Sunny Sunday

 
 
Gokväll vänner!
 
Ännu en solig dag börjat lida mot sitt slut, och imorgon väntar vardagen igen... Jag vet inte hur det är med er - men här hemma maxar vi dessa härliga dagar extra mycket just nu. Nästan mer än när vi hade semester på riktigt faktiskt. Kanske för att man vet att det finns ett slut på denna underbara årstid... Men än är det ju sommar!!
 
Vi har tillbringat dagen på 5:e vik på Getterön - tillsammans med en massa andra soldyrkare. Det blev t.om. ett dopp i det blå idag - dessa är annars ganska lätträknade denna sommar. Så ja, vi har verkligen njutit för fullt av denna soliga söndag, och jag tror att jag är redo för att ta mig an en ny spännande vecka på jobbet. Vi hörs mer imorgon!
 
Solvarma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: