Tid att göra allt eller inget...

 
 
Hej igen!
 
Solen verkar skina i en stor del av landet - så även i Halland - så jag antar att de flesta njuter av denna sommardag, istället för att läsa bloggar, så även jag. Men jag ville bara sticka in hakan en snabbis och önska er en fin lördag.
 
Vi är barnfria i helgen, och passar på att njuta av lugnet. Så skönt att då och då få tid att göra allt eller inget. Ingen som ropar "mamma" stup i kvarten, utan man får chans att t.ex.  lyssna klart på den där podden för en gångs skull. Jag valde idag att höra Kristian Gidlunds sommarprat från 2013 - inspelat bara några få månader innan han dog. Har hört honom innan, men jag älskar att lyssna på hans kloka ord och livet och döden. Om hur det är att vänta på att den sista dagen snart ska komma, att ta farväl av nära, att inte få bli pappa, att behöva lämna denna värld redan som 29-åring. Det går rakt in i hjärtat... Man älskar livet extra mycket efteråt, och känner tacksamhet över att få finnas till. 
 
Nej, nu ska jag fortsätta att suga ut det sista av denna semester. En drink i solen kanske? Det blir fint det.
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: