Uppe på takåsarna i Varberg...

 
 
Gokväll på er!
 
Jösses, vilken lång arbetsdag det här blev! Har nästan precis kommit hem från kvällens lilla uppdrag inne på Asia Spa i stan. Jag och kollegan - som jag pga semestrar inte har jobbat ihop med på 6 veckor - har varit på lite fortbildning/inspiration på min gamla arbetsplats uppe på takåsarna i Varberg. En riktigt härlig start på veckan!
 
Ja, nu är som sagt ordning - eller rättare sagt oordningen, haha - återställd på kontoret, och jag ser fram emot en spännande höst på jobbet. Efter kvällens besök på Asia Spa bestämde jag mig för att unna mig flera stunder av välbehövlig återhämtning - både i stort och smått. Så värdefullt i en annars aktiv vardag! Nu: soffan och premiären av Idol.
 
Varma kramar!
Postat av: Fru H

Hej Glamourmamman!

Efter en ovanligt lång semester i stugan utan wifi är jag nu back in business igen och har tillgång till nätet!! Du kan tro att jag läst ikapp din blogg nu några dagar:-)! Och jag måste bara säga att det känns lite som att träffa en god vän efter lång tid... Jag känner ju inte dig och du inte mig men jag får ju kika in på valda delar av din vardag och det har jag ändå saknat lite under semestern! Men nu är jag med igen och kikar in dagligen:-)
Tack för tipset om matrix oljan. Den kommer jag köpa, för mina toppar är sååå slitna och nån vecka kvar tills klippning...
Kram

Svar: Åh, vad glad jag blir av dina ord! Välkommen tillbaka :-) Kram Nina
Nina - Glamourmamman

2015-08-18 @ 10:44:46
Postat av: Karin O

Lät som ett trevligt uppdrag😊

2015-08-18 @ 11:09:06
URL: http://kakansemlanoliven.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: