Shoppingsöndag...

 
 
Gokväll vänner!
 
Då var middagen i magen - och man känner sig härligt trött och mätt efter en dag på språng. Vi tog en shoppingrunda i Kållered och Kungsbacka - O behöver lite nytt till sitt rum, och då är ju IKEA perfekt! Och som vanligt är ju ett besök där ett ganska vanligt söndagsnöje för svenskarna, så man var ju inte ensam i butiken direkt ;-)
 
På Kungsmässan hann jag beta av de viktigaste butikerna innan killarna tröttnade... Ok, jag erkänner - det är inte alltid så enkelt att leva ihop med en shoppingälskare som jag ;-) Men nu känner jag mig nöjd med helgen som varit - en lagom blandning av vila och aktivitet. Och det kan behövas, för imorgon kickar vi igång ännu en galen vecka!  Ses då!
 
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: