Uppdrag: chipstestare

 
 
Hallå lördag!
 
Jag har glömt att berätta om vad som hände förra helgen. På fredagkvällen kl. 20 ringde det på dörren, och utanför stod ett bud från Estrella. Snacka om lyx att få fredagsmyset levererat till dörren :-) Jag fick en påse med deras nyheter - Riktigt tunna chips och Riktigt grova chips. Och dom är precis som namnet antyder! Vi var lite oense i familjen om vilka som var bäst - killarna gillade de tunna, även om de hade en ganska intetsägande smak, medan jag gillade de grova och smakrika bäst. Tror att dom är grymma till en gräddfilsdip! Kanske något att testa till mellokvällen?
 
 
 Vad händer annars denna lördag då? Ja, solen skiner från en klarblå himmel, så det mesta kan nog bli bra :-) Kvällen bjuder förmodligen på lite melodifestival, men innan dess blir det en sväng på stan och förhoppningsvis en härlig löparrunda i det vackra vädret. Ni då, vad har ni för planer? Det är så himla tyst här i kommentarsfälten nuförtiden, så jag hoppas på bättring där ;-) Ok? Ok. Nej, nu kör vi lördag hörrni, så hörs vi kanske lite senare igen.
 
Ha en fin dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: