Kära lördagsnöjen...

 
 
En mil på starka löparben och ett glas balkongkylt rosévin - helt ok lördagsnöjen enkligt mig!
 
 
Gokväll på er!
 
Tittar in här en snabbis mellan de olika filmerna ikväll. Hyrde "Pojken med guldbyxorna" tidigare idag - en inte alls lika barnvänlig film som jag hade föreställt mig... Men spännande var den! Och strax står valet mellan Gladiatorerna och Cockpit. Inte varje lördagkväll det bjuds så många potentiella tv-program att kolla på minsann.
 
För övrigt har det som sagt varit en slapp dag på hemmaplan. Jag har avverkat min nu traditionella lördagslöpning - även den här helgen med snö i omgivningen, men idag med barnmark under fötterna. 1 mil blev det på en hyfsat bra tid, nöjd! Nej, nu ska jag ta ett glas vin och bänka mig i tv-soffan igen. Hoppas att ni har en mysig kväll!
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: