Toughest - vårens utmaning!

 
Slider_giftcard
 
Hej igen!
 
Jag har ju pratat om att jag har en ny träningsutmaning framför mig, och nu ska jag berätta vad den handlar om. Förra året fick ju jag en start i Toughest av T i födelsedagspresent. Och vet ni, i år ger jag samma sak tillbaka! Visst är det romantiskt att ge varandra svett, smärta och smuts i present ;-) Skämt å sido, det är verkligen en superrolig grej att göra tillsammans! För självklart ska jag också vara med - och i vår är det tävlingen i Malmö som väntar. Härligt att vara vid havet!
 
Toughest i Malmö är den 2 maj - och förhoppningsvis kommer vädret vara perfekt för den här sortens utmaningar. Kyla och vind var helt ok att uthärda i oktober, men jag hoppas att det är lite varmare i maj ;-) Så nu inleds en 3 månader lång upptrappning inför loppet - för givetvis blir jag vara så bra rustad som möjligt även i år! Jag har redan en bra grund i mitt träningsschema, men mer tung rygg och bålträning ska åter läggas till. Kommer bli en grym träningsvår!
 
Någon mer som ska tävla i Toughest i år?
Postat av: Mia

Neeeej! Hjälp! :) Men här är några andra tävlingar, 3 st hos min vän Carola:
http://roomofkarma.se/

2015-01-29 @ 10:33:43
Postat av: Linda

Härligt!!! Min man ska springa igen, jag ska med som den förträffliga supporten o coachen ;)
Man ska göra det man är bra på tänker jag :) Då ska jag heja på dig o T också!!

2015-01-29 @ 12:00:53
Postat av: annajessicasofia.blogg.se

Va roligt! Ska bli så kul att följa dig under resans gång! 😃 detta får jag med hoppa på i framtiden! 😀

2015-01-30 @ 16:59:45
URL: http://annajessicasofia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: