Välkommen helgen!

 
 
Gokväll vänner!
 
Sådär, då var fredagsmiddag i magen. Efter eftermiddagens tuffa HIT-pass (med lite extra ryggträning efteråt), var det skönt att komma hem till dukat bord och bli serverad högrevsburgare. Massor av protein rätt in i musklerna :-)
 
Det har varit en bra fredag på många sätt. Tack vare flera timmars ostört kontorsarbet, hann jag beta av mycket  på den långa listan, och styra upp starten på nästa veckas jobb. Däremellan en massa härlig fredagsfeeling med sköna människor i min närhet. Så ja, jag går in i helgen med humöret på topp! Nu: bastu med killarna, och kanske rull i snön...
 
Happy Friday!
Postat av: jaana- hälso och kostcoach

Trevlig helg!!!

2015-01-30 @ 19:47:42
URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: Anonym

Har högrevsfärs hemma så snart mumsar jag förhoppningsvis en jag också. Hoppas ni får en bra helg! Kram

2015-01-30 @ 21:21:22
Postat av: Anonym

Kram från Jenny Ageton på anonym hamburgare 😂

2015-01-30 @ 21:22:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: