After Run

 
 
Gokväll vänner!
 
Det är lugnt och stilla i bloggen märker jag - och inget konstigt med det egentligen. Det är mitt i semestertider, och när solen skiner varken vill eller hinner man läsa bloggar. Men ett rätt stort gäng är det ändå som har kikat in här det senaste dygnet, och givetvis vill jag skicka en liten kvällshälsning till mina trogna läsare :-) Det är ju för er jag skriver.
 
Dagen har ägnats åt simskoleavslutning, att strosa på stan, äta glass med mina föräldrar, slappa i solen på balkongen, storhandla på Gekås (inte mycket folk i eftermiddag för er som undrar) och springa backintervaller. En ganska fullspäckad dag alltså. Nu laddar vi dock för betydligt lugnare tempo (tror jag!) och ännu mer sol och bad. Vi hörs!
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: