Ännu en sovmorgon...

 
 
Godmorgon på er!
 
Bjuder på en av mina favoritbilder från semestern - ett foto som O tog på mig när vi bodde på Triangeln i Malmö förra veckan. Många i min närhet kan ibland säkert reta sig på att jag ständigt är där med min kamera, men själv är jag så himla glad att jag har alla dessa minnen lagrade även i bildform. Så underbart att plocka fram och återuppleva dem.
 
Det blev ännu en sovmorgon för oss idag, men nu ska jag ta tag i städningen här hemma. Vi har 3 dagar kvar innan vardagen börjar på allvar, men innan dess ska vi hitta på en massa roliga saker. Och visst är det skönt att inleda helgen - oavsett om det är semester eller ej - med ett nystädat hem? Ha en fin fredag, så hörs vi snart igen!
 
Varma kramar!
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

En av de stora fördelarna med bloggandet - att allt finns dokumenterat i bilder.

Hoppas du har en härlig fredag! Kram Hanna

2015-07-31 @ 17:41:44
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: