En dag på Liseberg:

 
 
Woop woop! Kittade med åkband var man redo att bli barn på nytt :-)
 
 
Dom bråkar och kivas ofta, men för det mesta lyser syskonkärleken igenom :-)
 

Hej igen!
 
Ja, det blev en dag på Liseberg igår som ni förstår. Vi packade matsäck och badväska för att ge oss ut på äventyr efter simskolan, men även om solen sken så var det ganska kyliga vindar här på Västkusten. Den planerade trippen till Göteborgs skärgård, blev istället en dag på Liseberg. Självklart tillsammans med tusentals andra semesterfirare...
 
I år köpte vi åkband till hela familjen, eftersom även C är så lång nu att han får åka mycket. Han och mannen är nog dom som är djärvast i familjen - jag och O är betydligt försiktigare ;-) När jag var var barn åkte jag ALLT på Liseberg - verkligen allt! Men något händer uppenbarligen när man blir äldre, och jag fegar ur på de lite tuffare attraktionerna... Höga höjder och upp-och-ner är inte lika kul längre. Lisebergsbanan skulle jag dock kunna åka en hel dag tror jag :-)
 
Solen sken igår, och det gör den även idag. Och denna lördag bjuder på en massa roliga saker :-) På återseende!
 
Ha en underbar dag!
Postat av: JUNITJEJ

ad trevligt med ett besök på Liseberg! Glassen ser farligt god ut!

2015-07-11 @ 11:44:47
URL: http://www.junitjejen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: