En fredag vid havet...

 
 
Gokväll vänner!
 
Jag kände som sagt imorse, att jag behövde en dag av lugn och ro - och det var precis vad jag fick. Himlen blev blå efter lunch, och vi tog badväska och picknick och åkte ut till Getterön. Och vet ni, det var faktiskt första gången i år som vi var vid havet i Varberg. Helt galet med tanke på att vi nästan bodde där under förra årets varma sommar. Imorgon sägs det komma in ett riktigt oväder över Västkusten, så jag är glad att jag fick njuta av  denna härliga dag. Men oavsett om det blir blåsigt och regn i helgen, så har vi ändå massor av roliga saker att se fram emot!
 
På återseende!
Postat av: Jaana-hälsocoach

Skönt att kunna njuta av sommaren. Och få en stund vid havet!

2015-07-24 @ 20:16:24
URL: http://bananajaana.blogsot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: