En sommarhelg i Varberg...

 
 
Hej igen!
 
Sorry för kass uppdatering, men så får det vara i semestertider. Tänkte bjuda på några bilder från vår härliga sommarhelg i vår egen stad Varberg. Ja, ibland är det kul att semestra i sin hemstad, och se den lite ur en turists synvinkel också.
 
Allt började med en inbjudan till goda vänner, som skulle ha grillfest efter Varbergsloppet. Jag hade egentligen inte tänkt att springa i år, men eftersom flera i gänget skulle göra det, så spontananmälda jag mig 90 min innan start :-) Det var ingen skön upplevelse, för värmen var ganska tryckande emellanåt. Men annars är ju själva loppet fantastiskt, eftersom man springer utmed havet och andra vackra platser. Kul ändå att ha det gjort, eftersom det var några år sedan sist. 
 
Kvällen bjöd sedan på bubbel, mysigt kompishäng och massor av god mat och dryck. På natten cyklade vi ner till hamnen och sov i svärföräldrarnas segelbåt. Perfekt att ha en övernattningsmöjlighet mitt i centrum på sommaren! Imorse åt vi frukost i båten, och eftersom himlen sprack upp blev det t.om. ett dopp i havet på förmiddagen. Sedan har vi mest slappat här hemma - precis som det ska vara på semestern. Hoppas på många fler sådana här dagar i sommar! 
 
På återseende!
Postat av: Mirre

Så trevlig blogg du har och så härligt med en inbjudan till vänner i Varberg, dit åker min syster varje år på semester =D

2015-07-12 @ 22:20:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Är allt lite avis att du får bo i en stad som jag tycker är semester för oss. Att liksom ha tillgång till det där jämt :).

Hoppas du haft en mysig söndagskväll! Kram Hanna

2015-07-12 @ 23:40:33
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: