I denna ljuva sommartid...

 

Visst är det något speciellt med en bukett vilda sommarblommor?
 
 
God förmiddag!
 
Vad hittar ni på denna onsdag mitt i juli månad? Det är lätt att ta för givet att alla har semester, men så är ju verkligen inte fallet. Jag själv njuter av vetskapen att jag fortfarande har mer kvar av semestern än vad jag har förbrukat :-)
 
Just nu tar jag en liten paus i städningen, och jag tänker även klämma in ett träningspass innan solen kommer fram vid lunchtid (om nu SMHI spår rätt även idag). Perfekt att bara kunna luta sig tillbaka i solstolen sedan :-) Ikväll vankas träff med goda vänner igen - så ja, det blir en fin dag det här! Ha en härlig onsdag, så hörs vi snart igen.
 
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: