Med sommaren i ryggen...

 
 
Älskar plagg med öppen rygg - särskilt så här års när man börjar bli lite brun. Toppen kommer från Gekås.
 
 
God förmiddag!
 
Sitter med dagens andra kopp kaffe och äter mellanmål efter morgonens träning. Idag blev det ett kettlebellpass, som jag tänkte dela med mig av lite senare. Killarna är på simskola, och jag blev plötsligt helt själv här hemma. Så skönt emellanåt! Eftersom vädret är lite grått idag, tänkte jag passa på att städa lite. Sådant som man definitivt inte vill pyssla med när solen skiner :-) Så, bäst att sätta lite fart! Ha en fin dag, så hörs vi säkert lite senare.
 
Kram på er! 
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

super snyggt!

2015-07-07 @ 10:50:41
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: