Nedräkning till många dagar i bikini....

 
 
 
Hallå igen!
 
När detta inlägg publiceras har jag bara några ynka timmar kvar till semestern... Sedan väntar 4 lediga veckor! Jag vågar inte riktigt tro på en lika solig och varm sommar som förra året, men givetvis hoppas man! En bikini slits ju ganska snabbt - efter salta bad, sand, bryggor och många timmar på stranden - så jag passade på att investera i några till. Används dom inte i sommar, så har jag ju annars en utlandssemester att se fram emot i september :-) Dessa kommer från Gekås och kostar runt en femtiolapp per del. Tips! Hoppas kunna använda någon av dem redan imorgon!
 
Ha en fin dag!
Postat av: birgitmaria

Fina! Jag väntar på en ny som kommer i ett ellospaket till veckan :-)

2015-07-03 @ 20:31:58
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: