På stan med miniprinsen ♥

 
 
Fika på tu man hand med miniprinsen  ♥
 
 
Titta mamma, jag är en pingvin!
 
 
God eftermiddag!
 
Vad hittar ni andra på när det vackra vädret har gjort ett uppehåll...? Jag känner mig redan rastlös, och det är inte ens roligt att gå i affärer i detta väder. Ok, nu ljuger jag kanske lite, hehe. Jag och C tog i varje fall en fika på stan medan de andra var på simskolan - så mysigt att hänga lite med ett barn i taget. Munnen går i ett på honom, och efter besök på både BR och lekplatsen så var han mer än nöjd :-) Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte än.... Kanske ska man passa på att beta av alla "måsten", nu när vädret ändå är grått? Eller så struntar man i dem :-) Får se helt enkelt! 
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: