Skrea i mitt hjärta ♥

 
 
God förmiddag!
 
Då har vi kickat igång vecka 30 - för min del med sovmorgon och ett styrkepass här hemma. Nu har vi som sagt avverkat halva semestern, och vi planerar just nu de kommande två veckornas aktiviteter. Det blir nog ganska lugnt trots allt, med bara enstaka småtrippar, men någon liten resa till blir det nog. Tips på 2-dagarsutflykter i södra/västra Sverige? 
 
Kanske hinner vi besöka stugan i Skrea en gång till också - ett litet smultronställe som jag uppskattar mer och mer. Ett ställe där man verkligen kan slappna av, och ta dagen som den kommer. Vi solar, badar, träffar vänner, tränar och bara är... Att barnen älskar att vara där gör det såklart ännu bättre. Nej, nu ska jag ta tag i den här dagen. Vi hörs snart igen!
 
Ha en fin måndag!
Postat av: Popprinsessan

Har aldrig varit där, men det ser underbart ut!
Har några dagar på hemmaplan och funderar på vad jag ska hitta på med barnen när maken jobbar. Men jag har kommit fram till att de kanske bara ska få vara, och leka med kompisar. Sedan blir det stugan igen :-)
Kram

2015-07-20 @ 16:05:17
URL: http://www.popprinsessan.se
Postat av: JUNITJEJ

Det är verkligen fint på Skrea Strand. Nu är intervjun med dig publicerad.

2015-07-20 @ 17:17:17
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Netti

Vad härligt det låter och vilka fina bilder! :-D

2015-07-20 @ 17:52:18
URL: http://starby.devote.se
Postat av: Madeleine

Skrea är mysigt, var där förra året på semestern.

Madeleine

2015-07-20 @ 20:38:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: