Slapp start på semestern...

 
 
Gokväll på er!
 
Ja, semestern fick en ganska slapp start - delvis ofrivilligt... Har varit lite småsnuvig och seg idag, så jag har tagit det lugnt och lyssnat på kroppen. Sovit middag, lyssnad på poddar och druckit kaffe - varvat med lite småfix och städning här hemma. Tror att denna mjukstart var ganska bra för mig, för jag tvingas gå ner i varv... Inte min starka sida ;-)
 
Ikväll är det bara O som är hemma med oss - lillebror sover hos farmor och farfar. Oerhört lugnt och skönt med endast en 9-åring i huset ;-) Men visst saknar vi vår minsting - även storebror har erkänt det, haha. Nu ska vi i varje fall ha myskväll med bastu och bad i poolen. Uteblir högsommarvärmen får man fixa det på egen hand! Vi hörs mer imorgon!
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: