Strömma Farmlodge

 
 
Hej igen!
 
Jag bad ju om tips på utflyktsmål igår, och nu tänkte jag istället ge er ett. Det är mysiga Strömma Farmlodge strax utanför Varberg - ett mysigt café med tillhörande Bed&Breakfast. Jag har skrivit om det tidigare tror jag, men i år har det blivit ännu större, och har även en butik och plats för konserter (igår spelade t.ex. Titiyo och Nina Persson).
 
Det råder en gammaldags prägel över hela stället, och man får lite "mormorskänsla" över deras fika. Massor av goda kakor och pajer, lemonad i glasburk och kaffe i udda koppar. Inte speciellt billigt, men ändå värt det. Så har ni inget för er en dag i sommar, och har vägarna förbi, så kan jag varmt rekommendera ett besök här. Ha en fin dag så hörs vi snart!
 
Varma kramar!
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad mysigt det ser ut! Där får vi nog göra ett besök!

Hoppas du har en fin tisdag! Här är det grått, kallt och regnigt idag....

Kram Hanna

2015-07-21 @ 12:29:30
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: