Stronger - träna med klös!

 
Hur grymma är inte dessa träningshandskar från Stronger.se?!
 
 Gokväll på er!
 
Det blev ännu ett träningspass denna sista semestervecka - den här gången på jobbet faktiskt. Vi var ändå där och handlade, så jag passade på att packa med mig träningskläderna. Har längtat efter att kunna köra lite tuffare och tyngre, och tyvärr räcker inte alltid hemmagymmet till. Kändes skönt att köra marklyft och rodd med rejäla vikter (ja, jag vet att det kan låta sjukt i vissas öron, haha). Skulle dock behöva ett par nya handskar för att inte slita så på händerna, och blev (såklart) förälskad i dessa leopardmönstrade. Kanske något att investera i till höstens pass? Så snygga!
 
På återseende!
Postat av: Hanna Karlsson

Jag tycker inte alls det låter sjukt att det var kul att köra med tyngre vikter. Rickard har gett mig en utmaning: om 15 månader ska jag springa milen på 45 och femman på 20 minuter. Jag ser fram mot att plågas. Jag vet att det kommer bli grymt jobbigt.

2015-07-30 @ 23:21:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Karin O

Grr snygga!!

2015-07-31 @ 09:54:10
URL: http://kakansemlanoliven.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: