Välkommen soliga juli!

 
 
 
 
Gokväll vänner!
 
Sorry, men idag har jag prioriterat bort er fullständigt ;-) Men av bilderna att döma ovan, så förstår ni varför - vilket fantastiskt sommarväder 1:a juli bjöd på! Redan kl. 8 imorse var det skönt ute, och jag strosade till frisören i tunn klänning och sandaler. Solen värmde, det doftade blommor, och fåglarna kvittrade. Precis som det ska vara en sommardag!
 
Sedan packade vi väskorna med badkläder och mat, och drog till simstadion. O hade sin vanliga simskola, och vi andra passade på att motionssimma eller slappa i solen. Vi har sedan fortsatt med samma sköna häng här hemma hela dagen och kvällen. Det enda ansträngande jag har gjort idag, det är nog löparrundan ikväll ;-) Men jag älskar dessa dagar! 
 
Solvarma kramar!
Postat av: Popprinsessan

Vilken underbar dag! Bara jobb idag och imorgon sedan hoppas jag också på soliga härliga dagar!
Kram

2015-07-02 @ 10:08:56
URL: http://www.popprinsessan.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: