Veckans första endorfiner...

 
 
Godmorgon världen!
 
Sådär, då har man inlett semestervecka nr 2, och jag har precis avverkat det första träningspasset i vecka 29. Jag hoppas kunna klämma in 4-5 pass även den här veckan. Inte för att jag måste, utan för att jag helt enkelt mår som bäst då. Benen var allt lite möra efter lördagens lopp, så jag valde att fokusera på överkroppen idag. Rygg och bål stod som vanligt i fokus, men jag la även in några arm/axelövningar. Känner tyvärr fortfarande av mina ömma muskelfästen i högerarmen, men jag hoppas att sjukgymnastens tips ska göra nytta. Hur som helst, att inleda veckan med endorfiner är ett av mina bästa må-bra-tips - oavsett om man har semester eller inte. Nu kör vi måndag!
 
Puss på er!
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härlig start på veckan! Jag laddar inför kvällens tabata-pass. Det gäller att fylla på med endorfiner när sommaren inte visar sig från sin bästa sida. Här är det regn och svala temperaturer igen...

Hoppas du får en fin måndag! Kram

2015-07-13 @ 12:34:10
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: