Welcome back, sunshine!

 
 
Gokväll på er!
 
Jo visst, det blev ju faktiskt lite sol till slut! Från att ha suttit och huttrat med tröjor på oss, till att äntligen kunna lägga oss och njuta av värmen på trappavsatserna på simstadion. Killarna lekte så bra med varandra, och jag och min vän K kunde sitta och småprata i lugn och ro. Dom börjar bli stora nu, barnen, och det är mer avkopplande att vara och bada.  
 
På eftermiddagen tog jag en löparrunda med O som sällskap på cykel. Även där märker man en skillnad nu - det är så mycket lättare att få till träningen, utan att behöva slå knut på sig själv. Nu är visserligen T ledig, men det är ändå mysigt att kunna motionera tillsammans med sitt barn. För några år sedan med honom i barnvagn, och nu bredvid mig på cykel ♥ 
 
En grillning och ett glas vin senare är jag ganska mör efter den här dagen. Men jag hoppas att den kan återupprepas imorgon också. Ja, faktum är att de kommande dagarna kommer innehålla en massa roliga saker! Efter några dagars dåligt väder och rastlöshet, ser vi alla fram emot lite kul happenings. Och ännu mera sol såklart :-) Hörs imorrn!
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: