Somliga går i trasiga jeans...

 
Tröja - Veromoda, Jeans - Gekås, Halsband - MiitaSweden, Skor - Köpta i Marseille
 

Gokväll på er!
 
Jag har fått en del frågor här och på Instagram om mina nya jeans. Dom är köpta på Gekås för ett par veckor sedan, och finns säkert kvar i sortiment fortfarande (priset ligger på 229 kr). Jag kan ha lite svårt för alltför trasiga jeans, men väger man bara upp med höga klackar och snygga accessoarer, så tycker jag att helheten blir ganska cool.
 
Då har vi alltså kickat igång en ny vecka, och jag är ännu en dag närmare semestern. Nu känns den väldigt välkommen, för jag känner mig ganska trött i kropp och knopp. Lite halsont har jag också - och sådant brukar ju komma som ett brev på posten när man börjar slappna av ;-) Nåväl, en kväll med vila och soffhäng ska nog råda bot på det. Hörs imorrn!
 
Varma kramar!
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Så snyggt!
Jag älskar trasiga jeans jag :)
Kram

2015-07-01 @ 22:48:31
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: