Sommarpresenter till våra vardagshjältar...

 
 
En flaska prosecco tycker jag var en perfekt sommargåva till vardagshjältarna på förskolan
 
 
De coola etiketterna har jag hämtat hos Kreativa Karin - riktigt fina och somriga tycker jag!
 
 
Hej igen!
 
Nu är det inte långt kvar innan både vi vuxna och barnen går på lång, härlig sommarledighet. Smågrabbarna älskar skolan, fritids och förskolan - men det kommer ändå att bli skönt för oss alla att slippa tidiga morgnar och stressiga lämningar.
 
Idag hade C med sig små sommargåvor till hans "fröknar". Det är inget jag har som rutin att göra varje år, men ibland tycker jag att det är mysigt att ge bort någon liten present vid jul eller semesterstart. Jag tycker verkligen att pedagogerna gör ett fantastiskt jobb, och är välförtjänta av lite extra uppskattning. Dom ser ju till att våra barn har det toppen medan vi vuxna jobbar hela dagarna, och träffar dem vissa dagar nästan mer än vad man själv gör. Dom tröstar, kramar, torkar snoriga näsor, sjunger, uppfostrar, läser sagor, gör utflykter... Vilka vardagshjältar dom är - stort tack!
 
På återseende!
Postat av: birgitmaria

Fina gåvor - och jag håller med - de gör ett fantastiskt jobb. Och prosecco kan ju aldrig va fel :-)

2015-06-30 @ 13:14:35
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Ulla

ja klart de är värda en flaska....gött och "nyttigt" för själen...=)

2015-06-30 @ 20:28:31
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Toppenpresenter och så fina små arr det blev av dem :)
Kram

2015-07-01 @ 22:49:07
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: