Besök hos en ny liten kusin...

 
 
Några av presenterna till den nykläckta lilla kusinkillen - allt finns att köpa på Gekås.
 
 
Gokväll på er!
 
Laddar ni för mellofinalen? Jag och kidsen ska alldeles strax bänka oss i soffan med lite godis, men först ville jag passa på att kika in till er. Det har varit en mysig och lugn lördag, och vi har som sagt bl.a hunnit med ett besök hos en ny liten kusin. Barnen blev helt tagna av honom, och kunde inte förstå att man kunde vara såå liten!
 
Nej, nu ska jag unna mig lite godis - och ett glas vin är jag också värd. Kollegorna är i Göteborg och tittar på "Fifty Shades of Grey",och njuter av drinkar och tapas. Jag hade svårt att få barnvakt så tyvärr fick jag hoppa över den här gången... Å andra sidan behöver jag nog ta det lugnt just nu - party tar vi en annan gång! Njut kvällen!
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: