En helg på Art Garden Spa

 
 
Hej igen!
 
Då var det vardag igen, även om vi har en kort arbetsvecka framför oss. Å andra sidan blir det sannolikt lika många arbetsdagar som vanligt för min del, eftersom jag nog kommer få jobba extra på onsdag. Tur då att man har haft en skön och avkopplande weekend i Göteborg - närmare bestämt på Arken - Art Garden Spa. Ett av mina favorit spa:n.  
 
Jag älskar atmosfären här, och det märks att det är samma ägare som driver Asia Spa. Genomtänkt in i minsta detalj! Förutom bad i varma källor, och en tupplur i vattensängarna i mörkerrummet, så njöt vi av en fantastisk champagneprovning. Inte varje dag man får prova en massa olika sorter - dessutom iklädd badrock och tofflor :-) På kvällen åt vi en trerätters middag med välmatchade viner - en ren fröjd för oss som älskar mat och dryck!
 
Barnen hade också en riktig lyxhelg, då de har tillbringat ett dygn med sin morbror. Det var knappt att dom vill åka med oss hem sedan :-) Så värdefullt för alla att få lite egentid på var sitt håll tror jag. Men nu är vi som sagt tillbaka i vardagen igen - och det blir några intensiva dagar innan det är dags att ta långhelg. Vi hörs säkert ikväll igen!
 
Ha en fin måndag!
Postat av: Anonym

Låter underbart!/ Jrnny Ageton

2015-04-01 @ 09:02:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: