Dags att bekänna färg!

 
 
Hallå igen!
 
Ja, då var dagen D här - dagen då det är dags att bekänna färg efter månader av hård träning. Ja, de flesta av er känner säkert till att jag ska ställa upp i Toughest i Malmö just idag. Är riktigt taggad inför loppet, även om jag varit ganska trött de senaste dagarna. Men jag hoppas att 3 träningsfria dagar har gjort susen, och att musklerna är tokladdade nu!
 
Jag kommer säkert att hålla er uppdaterade via Instagram under helgen (@glamourmamman), men annars blir det nog lite glesare mellan inläggen några dagar. Det är fullspäckat minst sagt!  Nu ser jag fram emot ett par dagar med adrenalin och endorfiner - och givetvis en massa god mat och dryck också. Så ha nu en härlig helg, så hörs vi snart igen!
 
Varma kramar!
Postat av: Anonym

Håller tummarn för dig. Ha de skoj. Kram

2015-05-02 @ 11:57:30
URL: http://nockinocki.blogg.se
Postat av: birgitmaria

Kör hårt och lycka till!!

2015-05-02 @ 13:51:09
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nu har jag också blivit riktigt sugen på att prova.
Funderar på Göteborg i oktober :)

2015-05-03 @ 08:54:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: