En helg på vägarna...

 
 
Danskt kaffe på väg tillbaka mot Sverige - efter en låång dag på vägarna
 
 
Hallå igen!
 
Jisses, vilken helg det har varit - fullt ös från början till slut! Gårdagen tillbringades på vägarna - hela vägen ner till Tyskland och tillbaka till Västkusten igen. Ganska galet att åka så långt för att köpa billig allkohol, men vi var definitivt inte ensamma om det kan jag tala om... Hysteriska köer i Puttgarden, och trafikstockning genom Danmark. Pjuh!
 
Jag har såklart en mmånga bilder att visa från lördagens Toughest (som gick fint!), och en massa annat från Malmö, men det hinner jag tyvärr inte skriva och berätta om just nu. Strax ska jag ta min ompackade väska och åka på konferens. Hade varit skönt att landa lite hemma, men samtidigt tror jag att det kommer bli roliga dagar. Så, vi hörs när jag hinner sätta mig här igen, och tills dess finns jag säkert på Instagram då och då. Ha en fin start på veckan!
 
Varma kramar!
Postat av: towe

Vilket fint läppstift!

2015-05-05 @ 19:01:29
URL: http://towis.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: