Girly Stuff

 
 
Hej igen!
 
Så var lördagen i full gång! Jag kikar in här en snabbis till er bara, för jag har massor att göra idag - bl.a. packa inför morgondagens resa mot varmare klimat. Ska bli såå härligt att slippa ha tjock jacka när man går ut. För burr vill kall vår vi har haft! Marseille sägs bjuda på 22 grader och sol imorgon när vi anländer - känns helt ok om ni frågar mig!
 
Just nu är jag och lille C själva hemma. T springer Göteborgsvarvet och O är på party hos en tjej i klassen. Presenten ser ni ovan - typiska tjejgrejer som jag tror att en 9-årig flicka gillar :-) Och han var såå stolt när han gick iväg med paketet! Nej, nu ska jag passa på att packa lite medan miniprinsen bygger med lego. Hörs kanske lite senare igen!
 
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: