Grattis alla mammor!

 
 
Visst är mammor värda att firas - särskilt min egen såklart  ♥
 
 
God förmiddag!
 
Hur har ni det idag? Jag vaknade (såklart) tidigt, trots att jag kom i säng några timmar senare än vanligt. Ja, det blev ett litet besök hos vänner igår kväll - mysigt att ta ett glas rosé och prata en stund. Men inget nattsudd som sagt!
 
Och så är det ju Mors dag! Fick en present av mina små killar vid frukosten idag, så underbart att se hur uppspelta de är över att se min reaktion :-) Annars tar vi denna dag med ro hos oss - mest ett kommersiellt jippo i mina ögon. Min egen mamma har jag ju haft förmånen att träffa massor i veckan, då vi var på semester ihop. En extra kram till dig idag!
 
Vad händer annars idag då? Jag och kidsen är själva hemma, och just nu har O en kompis på besök. Läge att sätta sig vid datorn och planera lite jobb inför morgondagen, nu när det för tillfället är lugnt ;-) Vi hörs säkert lite senare!
 
Ha en skön söndag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: