Någon har saknat mamma...

 
 
Gokväll vänner!
 
Kikar in med en liten hälsning till er så  här efter nattningsrutinerna. Lille C hade saknat mig extra mycket dessa dagar då jag knappt varit hemma alls. I helgen var barnen hos mina föräldrar, och nu har jag som sagt varit på konferens i två dagar. Även om dom har haft det superbra, så är det kanske inte så konstigt att kidsen vill vara extra nära. 
 
Jag har haft det jättebra de senaste dagarna - men extremt intensivt. Kommer skriva mer om vad vi har hittat på - både i Malmö på Toughest och på konferensdagarna på Ästad vingård. Men inte ikväll. Efter en välbehövlig löparrunda i vårregn, är jag ganska färdig för sängen. Någon ledig dag blir det inte den här onsdagen heller ;-) Hörs imorrn!
 
Kram & Gonatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: