Utmanande dagar på Ästad Vingård

 
 
Hallå igen!
 
Då var man tillbaka på kontoret igen, efter nästan en veckas ledighet och konferens. Lite stressande att inte ha varit på plats och kunnat fixa med allt som är på gång just nu, men samtidigt välbehövligt att få umgås med kollegor utanför arbetsplatsens väggar, och få en massa inspiration med sig tillbaka. Man behöver det emellanåt!
 
Vi tillbringade två dagar på Ästad vingård, där vi förutom föredrag från våra högsta chefer, fick prova på diverse utmaningar. Bl.a  skulle vi upp i deras höghöjdsbana, med klätterstationer på upp till 20 meters höjd...Inte kul för en med svindel som jag...Men jag selade på mig säkerhetsutrustningen, och gav den ändå en ärlig chans. Dock valde jag att kliva av efter första delmomenten, och stod även över linbanan. Kände att jag utmanat mig tillräckligt efter helgens Toughest ;-) På kvällen fick vi sedan nyttja deras fina utomhusbad innan middagen.Supermysigt!
 
Dag 2 bestod av utbildning med Anders Haglund, som pratade om våra tankar, känslor och beteenden. Mycket fängslande - hör honom om ni har möjlighet! Så ja, det var riktigt bra konferensdagar, men nu är det dags att ta tag i det som finns på agendan på kontoret. Och det är en hel del som ni säkert har förstått ;-) Nu kör vi så det ryker!
 
Ha en fin dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: