Mystorsdag...



Hur lyxigt är det inte att bli bjuden på nybakta scones en torsdagförmiddag? Och snygga scones dessutom! Ja, min kära kusin kan hon - kreativiten personifierad! Även om hon och jag har helt olika inredningsstilar, så älskar jag hennes lantliga stil på huset, som taget ur ett inredningsmagasin. Kika gärna in i hennes blogg, där hon bl.a visar upp en del av sitt hem och pyssel. Hon gör t.ex. fantastiskt fina vimplar och mobiler!

Så det har inte gått någon nöd på mig och lille C idag direkt :-) Han har ju dessutom haft en jämngammal kompis att leka med. Det är fler sådana här mysiga dagar med andra mammalediga som jag har saknat den här föräldraledigheten. Hoppas nu att lillebror har blivit så stark nu, att man planera in mer sådant här, utan att riskera att behöva ställa in pga sjukdom jämt... Det ger ju sådan energi i vardagen! Tack snälla J ♥  

Nu laddar vi för helg, eller hur?! Den här helgen är hela familjen långlediga tillsammans, och jag har flera roliga saker på agendan. Och det ska dessutom bli  hela 12 plusgrader, sånt gillar vi! Ha en fin kväll

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja om det bara vore så lätt..att bara flytta utomlands..men tycker utlandet borde flytta hit istället =)

2011-03-31 @ 20:33:28
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Majja

Så jäkla typiskt att jag missade denna mysiga fikastund! Är riktigt avundsjuk men ens sjuka barn går ju självklart alltid först! Vi får boka in en ny dag istället!

KRAMAR

2011-03-31 @ 21:51:08
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Här ska det oxå bli fiiint väder i helgen. Vet inte om solen tittar fram men det ska bli över 10 grader.



LOOOOOOOOVE IT!! LOVE LOVE LOVEEEEE IT!



ha en ljuvlig helg vännen!



KRAM <3

2011-04-01 @ 08:45:53
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack själv för en jättemysig förmiddag!! Tiden går så fort bara, ser fram emot en fika i trädgården nästa gång! Så får jag se den "fina" slänten som jag har hört talas om...hihi ;)



Stor kram, kusin vitamin

2011-04-01 @ 17:03:31
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com
Postat av: pillan

Scones är ju verkligen så gott och enkelt! Jag glömmer helt enkelt bort att göra bara. Så smaskigt med marmelade och ostar mmmm!



Ha en mysig helg//PIllan

2011-04-01 @ 18:18:55
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: