Zumbakväll!



Gokväll bloggosfären!
Jösses, vad mörkt det var ute när jag klev av bussen här hemma i eftermiddags, och då var klockan ändå bara 16.30! Och mörkare lär det väl bli... Jag hade gärna hoppat över november, januari och februari :-) Veckans första arbetsdag har varit bra, men hektisk. Men då går tiden å andra sidan fort!

Det får bli ett ganska kort inlägg ikväll (en dryg telefonförsäljare har redan sinkat mig 20 minuter - att dom orkar!), för snart ska jag i väg på dagens höjdpunkt - Zumba. Kan bli skönt att skaka igång värmen i kroppen denna höstkväll :-) Hoppas att ni har haft en bra start på veckan. Hörs imorrn!

Kram ♥

Postat av: Ulrica

Håller helt med dig om att man gärna hoppar över nov, jan och feb. Det är alldeles för lite av vår och sommar i Sverige =)

2011-10-31 @ 19:31:21
Postat av: i min lilla lilla värld

Att du orkar lyssna på dem hahaha

2011-10-31 @ 20:32:51
URL: http://saratilling.se
Postat av: kornelia - mamma till Nea

oj 20 min?? jag brukar bara slänga på luren haha ;)

Hoppas zumban gick bra, brkar bli sådår härligt glad efter. Jag körde ett bodypump pass ikväll och ja jäklar vilken energie!!

Kram

2011-10-31 @ 22:51:25
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Tänkte bara säga att nu funkar den nya designen även på min dator, vad fint det blev. Jag har ju fortfarande inte fått till nån header =/

2011-11-01 @ 10:41:54
URL: http://yvonnem.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: