Lördagens...


Tröja - H&M, Kavaj - Veromoda, Jeans - Levis, Tub - Gina Tricot, Ring - Oxxo, Virkad väska - Duffy

Gokväll bloggosfären!

Tittar in ännu en gång denna sista lördag i mars. Inte dåligt va -  3 inlägg på en dag! Men var är ni nuförtiden? Jo, jag ser ju att ni är här och kikar, men var är era kommentarer...? ;-)

Just nu ligger T och vilar inför nattens arbete, och det är såå tyst! Miniprinsen sover gott, och O är som sagt hos farmor och farfar. Jag är inte riktigt van vid att ha det så lugnt omkring mig ;-) En stor portion Ceasarsallad ligger i magen, tillsammans med en iskall öl. Belöningen efter dagens arbete. Och jo, det gick ganska bra på loppisförsäljningen i förmiddags. Mer intäkter än utgifter ;-)

Nu ska jag på passa på att planera lite inför påskens festligheter - det drar ju ihop sig nu!

Ha en härlig lördagkväll ♥


Cesarsallad med knaperstekt bacon och grillad kyckling - lovely!

Postat av: Ulrika

Den salladen hade gärna fått landa i min mage också men ölen skippar jag:).

Jag gillar dina "dagens outfit", massor av bra tips på kläder:).

2012-03-31 @ 21:04:11
Postat av: Anna några hus ner

Mmmm den salladen blev jag grymt sugen på nu även fast jag är mätt...kanske får bli en sådan efter jobbet i morgon! Fortsatt trevlig helg! Stor kram

2012-03-31 @ 21:18:23
URL: http://www.g13.se
Postat av: Mamma M

Alltid lika fin o piffig, så härligt att se:-)

2012-04-01 @ 06:20:48
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Snyggt!

2012-04-01 @ 08:59:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: freelance writers

This salad looks like something like Cesar as for me - I like it!

Postat av: Sofia

Alltid snyggt med rosa till jeans!

2012-04-02 @ 12:59:26
URL: http://www.intheheadofs.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: