Min onsdag...

Tunika - Gina Tricot, Leggings - H&M, Halsband - Oxxo, Armband - Snö of Sweden
 
Gokväll på er!
 
Dessa utdragna nattningar sabbar verkligen mina bloggrutiner ;-) Skämt å sido, vi kämpar på här hemma och det går framåt - snart ska han väl lära sig att godnatt är godnatt...
 
Det har varit en bra dag det här - för alla i familjen tror jag. Jag skjutsade O till hans bästis på förmiddagen, och sedan stack jag och lille C vidare söderut för att hälsa på min lillebror. Det är så sällan vi ses tyvärr, trots att vi bor ganska nära varandra. Så det var mysigt att äta lunch ihop.
 
Jag passade även på att sticka in på Lindex en sväng medan miniprinsen var med sin gudfar. Finns så himla mycket fint där nu! Hittade en liten godbit som nog kan passa till någon av helgens festligheter :-) Sedan avslutade vi vår lilla dagstripp med en fika hos O´s kompis mysiga mamma.
 
Japp, det var dagen! Vad kul att se att så många nya läsare har hittat hit i dagarna - varmt välkomna!! Hoppas att ni ska trivas :-) Nu ska jag fortsätta mitt kvällsarbete här hemma - strykning...
 
Kramar ♥ 
Postat av: Ulla

snygga tights....de får tio poäng av mig!

Svar: Tack snälla :-)
Nina - Glamourmamman

2012-10-31 @ 21:44:25
Postat av: Johanna-modemamma

Snyggt!
De där tightsen är verkligen super läckra.
Kram!!

2012-11-03 @ 19:18:32
URL: http://blogg.mama.nu/modemamma/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: