Bye, bye vabruari!

Nybadade prinsar kollar på Bolibompa
 
Gonatt, brorsan ♥
 
Nu börjar vi äntligen se ljuset i tunneln gällande dessa trista sjukdomar. Ikväll har jag för första gången på snart en vecka, sett den där riktigt busiga glimten i lillebrors ögon. Igår var det mest glansiga feberögon...Så nix, dagis blev det inte idag heller tyvärr. Istället har snälla farfarn varit här och hjälpt oss några timmar, så vi slapp VAB för en gångs skull. Nu tycker jag att vi laddar för en frisk vår, och säger bye bye till vabruari, eller hur?
 
Jag själv verkade få en lindrig variant (peppar peppar, för visst är ALLA sjuka nu...?) av min förkylning. Ingen feber på hela tiden, och idag känner jag mig som vanligt i stort sett. Så idag tränade jag det första passet på 1,5 vecka - lycka! Det känns som vanligt lite småsegt första träningspasset, men snart är jag på G igen! Stay away baciller! Ikväll jobbar T och jag har lovat O äggmackor och varm choklad till Eldsjälsgalan. Mys! 
 
Ha en fin kväll ♥
Postat av: Annika

Ja, Vabruari har det verkligen varit överallt verkar det som. Hoppas att alla blir lite friskare under Mars månad. Kram

2013-02-28 @ 21:07:47
URL: http://gazet.se/annikatheens/
Postat av: Maria

Ja, nu får vi verkligen hoppas att det vänder med alla dessa sjukdomar!
Nu vill vara frisk & krya!

kram kram

2013-02-28 @ 21:29:42
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: Melanie

Mysiga bilder!
Hoppas också att vi slipper dessa sjukdomar snart. Leo har varit mer sjuk än frisk detta året och det ena avlöser det andra hela tiden. Påfrestande!
Ha en fin fredag, kram!

2013-03-01 @ 07:35:19
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Popprinsessan

Ja, nu håller vi tummarna att alla baciller försvinner! Hos oss har R varit mest krasslig. Men nu är det mars, det är fredag och vi har sol!
Kram och trevlig helg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: