Den första semlan...

 
God eftermiddag!
 
Åh, nu har det äntligen varit semmelpremiär här hemma! Vi slog till på riktig gofika idag när hela familjen var samlad. Den första smakar ju alltid bäst, eller hur? Nu ska jag ägna eftermiddagen och kvällen åt att vara världens bästa mamma (ja, det försöker jag väl alltid vara, men det är inte alltid barnen håller med, hehe) - en riktig mysfredag har jag lovat. Och smågrabbarna har i sin tur lovat att vara världens snällaste barn - vi får se hur detta ska gå ;-) På återseende!

Happy Friday ♥
 
Postat av: Karin

Gud va gott!!! jag brukar inte va så mycket för fikabröd i vanliga fall, men en godistjej... men efter graviditeten - måste vara nåt fikabrödshormon som utlöses under förlossningen, gah sånt semelsug haha!

2014-02-01 @ 03:50:19
URL: http://karinolofsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: