Allt har ett slut...

 
 
Kära läsare!
 
Sedan dagen före nyårsafton 2008 har jag bloggat under namnet Glamourmamman. Nästan 7 år... En lång tid. År då jag nästan dagligen har delat med mig små glimtar av mitt liv - från glädje till sorg, från falukorv till champagne. Händelser ur mitt liv som ibland varit milstolpar, ibland bara vanliga händelser ur en ganska torftig vardag. Högt och lågt. 
 
Nu känns det dock som att denna blogg har gjort sitt. Jag känner inte längre att jag har tid och ork att ge den samma energi som innan, och allting måste ju ha ett slut... Det är såklart med viss sorg i hjärtat jag skriver dessa ord. Bloggen har varit ett stort fritidsintresse, och jag älskar att kunna blicka tillbaka genom åren och följa mitt och familjens liv.
 
Jag är också så oerhört tacksam över allt fantastiskt som bloggen har fört med sig - upplevelser, samarbeten, vänner, resor, och inte minst en massa fina kommentarer och mail från er läsare. Tack för allt ♥ Kanske ångrar jag mig längre fram, och jag kommer tillbaka i någon form, men just nu känns detta beslut helt rätt. Var rädda om er!
 
Varma kramar!
Postat av: Jenny Ageton

Många kramar till dig!

2015-08-31 @ 13:51:30
URL: http://nockinocki.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja tyvärr har allt ett slut... Jag förstår ditt beslut men kommer sakna att följa din blogg!! Jag är inte den mest flitiga med att kommentera men har så gott som dagligen varit inne och lästa om dig ock dina förehavanden så det kommer bli tomt :) Lycka Till och vem vet vi kanske springer på varandra någon gång :) Ha det gott!!!! Kram Linda

2015-08-31 @ 15:01:52
Postat av: Anonym

Kommer sakna din blogg!😟

2015-08-31 @ 19:40:38
Postat av: Anna

Jag är dålig på att kommentera men läser din blogg varje dag! Vill bara säga tack för en fin blogg och jag kommer att sakna dig och ditt peppande träningsinlägg och i andra vardagssituationer. Du känns som en kär vän fast vi aldrig setts irl. Och till och med varit ett slags stöd när det varit lite jobbigt. Kram Anna

2015-08-31 @ 20:19:27
Postat av: Hanna Didrikson

Åh vännen vad tråkigt att höra. Kommer verkligen sakna dina inlägg, men jag har full förståelse för hur du känner. Jag har ju själv kommit till det beslutet tidigare (men längtade tillbaka och började igen) :). Det måste kännas rätt, roligt och inte som ett krav. Men jag kommer definitivt sakna dig! Många kramar Hanna

2015-08-31 @ 20:57:25
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är ju som du vet en trogen följare av din blogg men jag förstår ditt beslut...tiden och känslan måste ju faktiskt kännas rätt!
Hoppas iallafall att följa dig på Instagram!
Stor kram vännen från Anna några hus ner

2015-08-31 @ 21:38:55
Postat av: Popprinsessan

Men ååå, vad tråkigt att läsa... Men som sagt, det ska vara roligt att blogga. Hoppas dock att vi håller kontakten ändå!
Många kramar <3

2015-08-31 @ 22:23:13
URL: http://WWW.popprinsessan.se
Postat av: Krickla

Så tråkigt... Kommer sakna alla träningstips!! Tack för dem!! Kram!!❤️

2015-08-31 @ 22:51:16
Postat av: Anna

Tråkigt! Kommer sakna din blogg.

2015-09-01 @ 07:38:07
Postat av: Anonym

Kommer att kännas lite tomt utan dig men all förståelse för ditt beslut!

2015-09-01 @ 12:49:53
Postat av: Ulla

kommer sakna den....jag tittar in varje dag även om jag inte alltid skriver en rad....tänk så tomt det blir....kram till dig och var rädd om dig...

2015-09-01 @ 20:58:04
Postat av: Maria

Tråkigt..fast jag förstår ditt beslut.
Jag själv har hållit upp hela sommaren och nu får inläggen komma när det finns tid.
Tiden är ju tyvärr en bristvara.
Jag hoppas att vi kommer att springa på varandra någon gång ändå.

Många kramar

2015-09-02 @ 21:40:21
URL: http://jagharvingar.se
Postat av: Marie

ånej vad trist!!! Tycker din blogg har varit så rolig att läsa. Inspirerande, positiv och underhållande. Förstår att den tar värdefull tid från dig.
Många kramar till dig och stort tack för dessa år

2015-09-06 @ 19:04:27
Postat av: Fru H

Tråkigt, tråkigt, tråkigt att du ska lämna bloggen för jag älskar ju att kika in till dig och din värld!
Men jag förstår dig på samma gång och respekterar ditt beslut. Det måste ta massor av tid och energi och fast du inte på något sätt blottar hela ditt liv så är det ju ändå mycket privat du lämnar ut. Kommer hur som helst att sakna dig. Massor! Lycka till i livet och många tack för alla dina underbara inlägg! Många kramar

2015-09-07 @ 22:08:43
Postat av: coachmilla.com

Oj, blev helt chockad. Men tack för dessa år! Stor kram!

2015-09-23 @ 22:27:16
URL: http://coachmilla.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: